Shoppen...

De flesta som pysslat med elektronik under några år, upptäcker att man lätt drunknar i komponenter och artiklar. Vissa saker har man brist på, andra har man för mycket av.
Min tanke med denna blogg var att litsta upp sådant jag har överskott av, för att sedan kunna skaffa mig annat som jag behöver för mina kommande projekt.
Min drivkraft är mao inte att tjäna pengar på detta, utan snarare att byta ut sådant som bara ligger mot annat som jag kan bygga något kul med.
De stora elektronik-grosisternas uttag av dyra frakter, expeditionsavgifter och min-kvantiterer, gör elektronik-bygge till en ganska dyr hobby, vilket den inte skulle behöva vara, om saker som ändå bara ligger orörda, i stället snabbt och billigt kunde användas av någon annan.
Jag försöker skicka dessa saker till en minimal kostnad, på ett så smidigt och snabbt stätt som möjligt.
Beställning av nedanstående artiklar går till enl. följande
Maila mig din beställning på [email protected] där du anger:
- Artikelnummer
- Antal
- Ditt namn, och var du vill ha artiklarna skickade
Jag svarar på ditt mail och ger dig slutsumman, inklusive förslag på det billigaste frakt-alternativ jag funnit, samt mina bankuppgifter.
När slutsumman satts in på kontot skickas omgående artiklarna till dig.
Jag försöker i möjligaste mån hitta fraktalternativ som är så gynsamma för köparen som möjligt t.ex Postens brev med enkelporto från 10Kr
/Pix


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0